اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

توضیحات رئیس‌جمهور درباره ساخت هواپیمای ایرانی| رئیسی: آمریکا از یک‌سو برای توافق پیغام می‌فرستد و از سوی دیگر تحریم می‌کند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۲۹۱۵
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
  • ۱
توضیحات رئیس‌جمهور درباره ساخت هواپیمای ایرانی| رئیسی: آمریکا از یک‌سو برای توافق پیغام می‌فرستد و از سوی دیگر تحریم می‌کند+ فیلم
رئیس‌جمهور در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها از یک‌سو برای توافق پیغام می‌فرستند و از سوی دیگر تحریم می‌کنند، دنیا به ما حق بدهد که به این‌ها بی‌اعتماد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: تجربه نشان داده نگاه جهادی نگاه موفقی است و جواب خواهد داد. این گستره حرکت‌های جهادی نیاز دارد به اینکه مورد حمایت قرار بگیرد و از سوی دولت که وظیفه اوست در رفع محرومیت جامعه، این مجموعه جهادی را به عنوان بازوان پرتوان خود مورد حمایت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید جریان جهاد سازندگی که شجره طیبه‌ای بود که امام بزرگوار ما آن را غرس کردند و ثمرات فراوانی داشت احیا شود، افزود: در کار‌های اقتصادی اگر فقط دولت بخواهد در میدان باشد، خطا است. 

رئیس‌جمهور در بخشی از سخنانش در واکنش به تحریم‎‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: وقتی آمریکایی‌ها رسما اعلام می‌کنند مفتضحانه در فشار حداکثری علیه ایران شکست خوردیم، یعنی انقلاب اسلامی راه پیروزی و پیشرفت را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه حالا می‌خواهند ما را با تحریم‌ها محدود کنند؛ مگر تحریم‌ها توانسته ما را محدود کند؟، افزود: آمریکایی‌ها از سویی پیغام می‌فرستند برای توافق آماده‌ایم اما از سوی دیگر به لیست تحریم‌ها اضافه می‌کنند. ما که اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم، دنیا باید به ما حق بدهد؛ اینها میثاق شکن هستند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: چند سال پیش به تاتارستان رفتم، در آن‌جا به مجموعه هلیکوپترسازی رفتم. امکاناتی که دیروز من در اصفهان دیدم بسیار گسترده‌تر و دقیق‌تر از تاتارستان بود.

وی افزود: انواع پرنده‌ها در شرکت ایرانی با استانداردهای دنیا ساخته می‌شود. من از آن‌ها خواستم هواپیمایی با ۷۲ سرنشین را بسازند. این انتظارِ تحقق‌ناپذیر نیست.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
France
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
با سلام به گزارشگر محترم. اول اینکه جناب رئیسی آیت الله نیست و دوم اینکه در زمان احمدی نژاد میمون به فضا فرستادند و در فضا لباسش را که آبی بود عوض کرد و با لباس قرمز به زمین برگشت و در چند سال قبل هم شما گزارشگران نوشتید که هواپیما صدوپنجاه نفره ساخته آیم و حالا میخواهند هفتاد نفره بسازند . خدا کند که اینچنین باشد و آرزویمان ، ولی افسوس که همه حرف است و شما هم گزارش میکنید لطفا شغل مقدس خبرنگاری را بجا آورید . خدا نگهدار
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->